دانلود کتاب تقویم نجومی 1402 + رخدادها

دانلود کتاب تقویم نجومی 1402 + رخدادها
نوع فایل
PDF
حجم فایل
5 مگابایت
تاریخ انتشار
22 می 2023
دسته بندی
تعداد بازدید
897 بازدید
25,000 تومان 10,000 تومان٪60 تخفیف

کتاب تقویم نجومی 1402 تمام پدیده هایی که در آسمان قابل مشاهده خواهد بود را رصد خواهد کرد

این تقویم شما را با تک تک رخداد هایی که قرار است اتفاق بیافتد بر اساس تقویم شمسی اطلاع میدهد

taghvim nojoumi

کتاب تقویم نجومی به چه دردی میخوره اصلا؟

کتاب تقویم نجومی با طالع بینی برای شما نمایان می کند که در کدام روزها برای کدام کارها خوش یمن و عاقبت بخیر است و کدام روزها برای کدام کارها بد یمن یا همون نحس است سعد و نحس بودن ایام در قرآن هم آمده و از قدیم الایام هم زمان قمر در عقرب معروف است.

رخدادهایی که در کتاب حاضر به آن اشاره شده شامل مقارنه، اجتماع، خسوف، کسوف و… می‌شود که بر اساس موقعیت جغرافیایی ایران بیان شده‌اند. اطلاعات موجود در کتاب تقویم رخدادهای نجومی سال 1402 که علی آزادگان آن را گردآوری کرده است، به علاقه‌مندان رصد، نجوم و اجرام آسمانی کمک می‌کند از مدت‌ها قبل برای مشاهده‌ی رخداد مورد نظرشان برنامه‌ریزی کنند.

همچنین این کتاب به افرادی که کنجکاوند نسبت به وقایع نجومی‌ آسمان بالای سرشان آگاهی پیدا کنند، اطلاعات ارزنده‌ای ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که از میان تاریخ‌های ذکرشده در ضمن هر رخداد، تاریخ قمری از این نظر اهمیت ویژه‌ای دارد که رصدگران می‌توانند به‌مدد آن از وضعیت هلال ماه در آن شب خاص و زمان طلوع و غروب ماه باخبر شوند.

در کتاب تقویم رخدادهای نجومی سال 1402 با اصطلاحاتی آشنا می‌شوید که ممکن است برخی از آن‌ها را پیش از این در متون ادبی کلاسیک که در آن اطلاعات نجومی زیادی منعکس شده، شنیده باشید. ضمناً در ابتدای این تقویم توضیحات جامعی پیرامون این اصطلاحات آمده است که برای رصدگران مبتدی و خوانندگانی که در این زمینه آشنایی کافی ندارند، مفید خواهد بود.

در مجموع باید گفت آشنایی عمیق‌تر نسبت به وضعیت سیارات و اجرام آسمانی دیدی تازه به شما خواهد بخشید.

 

تقویم نجومی 1402

تقویم نجومی 1402 شامل طالع بینی اسلامی، اعلام خوش یمنی یا بد یمنی کارها، ازدواج، درمان را در تاریخ و روزهای مختلف سال، اوقات شرعی و … در تقویم نجومی 1402 با طالع بینی اسلامی دقیقآ مشخص شده که چه روزهایی برای:

  • ازدواج
  • معالجه
  • ساخت و ساز
  • زناشویی
  • مسافرت
  • فعالیت های آموزشی
  • کشاورزی
  • نقل مکان
  • خلاصه هر کار اساسی که می خواهید انجام دهید را با کمک تقویم نجومی می توانید تعیین کنید که دقیقآ چه روزی آنرا شروع کنید تا خوش یمن و با برکت باشد چه روزهایی قمر در عقرب است کدام روزها دو ستاره جفت شده و خوش یمن است.

 

در بخشی از رخداد های تقویم نجومی میخوانیم :

اقامت و حرکت رجعی: جهت حرکت خلاف ساعت سیاران منظومه شمسی موجب می‌شود که ما حرکت آن‌ها را در آسمان از غرب به شرق ببینیم. اما چون خود زمین هم در میان آن‌ها حرکت می‌کند، این حرکت هر دو جرم آسمانی باعث می‌شود که از دید ما ناظران زمینی در اوقات خاصی، سیاره‌ی در آسمان به صورت ظاهری متوقف شود که به این حالت اقامت گفته می‌شود. پس از اقامت، سیاره در جهت معکوس یعنی از شرق به غرب حرکت کند که به این حرکت رجعی گفته می‌شود. با پایان حرکت رجعی، سیاره در اقامت قرار می‌گیرد و سپس دوباره حرکت عادی خود را آغاز می‌کند.

پیشنمایش تقویم نجومی 1402

ویدیو زیر نمایشگر تعدادی از صفحات این کتاب به صورت نمونه میباشد در صورت رضایت میتوانید خرید نمایید

نوع فایل : PDF

حجم فایل : 5 مگابایت

تعداد صفحه : 52 برگ

زبان : فارسی

 

 

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.